Dö är över! - Sverigedemokraterna i Västerås

Dö är över!

Sverigevänner!

Har en del glada nyheter till oss alla, ni kanske vet de redan men ändå!

KD röstade för att bryta DÖ. Vi hoppas att DÖ äntligen ska dö! Därmed kommer vi att lämna in en misstroendeförklaring till finansministern under nästa vecka!

Dagens Sentiomätning presenterade ännu en gång rekord: 26,5 %!!! Jag vet inte om ni, liksom jag, å ena sidan blir väldigt, väldigt glada, å andra sidan tänker att: Varför står det inte 50,5??? Enligt mig är det obegripligt, men jag är naturligtvis jätteglad och nöjd över att vi på allvar är med och slåss om att vara det största partiet i svensk politik! Det är stort och ska hanteras med största vördnad för det svenska folket!

Ni vet vi som talar det svenska språket, är stolta över vårt land, vår flagga och att tillhöra en av världens rikaste och finaste land. (Åtminstone var det så en gång…) Vi som med stolthet sjunger vår vackra nationalsång och med glädje (och vissa fall kanske lite avsmak) tar en nubbe till sillen på julafton eller midsommarafton för att det är så vi gör. Vi som inte skäms över att vår nation är viktig för oss, att vårt Sverige är vår lilla plätt på jorden! Vi som ofta knyter näven i fickan och inte gör så mycket väsen av oss förrän vi fått nog. Och nu är det nog! Svensken och Västeråsaren börjar äntligen öppna ögonen för sanningen!

Våra äldre har en situation som jag skäms för, var tredje pensionär lever UNDER fattigdomsstrecket! Vår psykiatrivård är ingen vård, det är en förvaring och medicinverksamhet. Våra barn får inte den skolgång de behöver. Vi erbjuder inte våra hemlösa någon mera hjälp, etc.

Jag har varit till det nya asylboendet på Hässlö tre gånger denna vecka och idag så kom jag samtidigt som en buss var där med ännu en ”leverans” av ”flyktingar”. De allra flesta var vuxna män, de hade fina kläder och skor, rökte och talade i mobiltelefon i handsfree. Är de riktiga flyktingar? Var är kvinnorna? Var är barnen? Hur kan de ha så fina kläder och skor? Hur kan de ha råd att röka? Hur kan de ha mobiltelefon och handsfree som den självklaraste sak i världen? Frågorna är många.

I morgon den 10 oktober mellan klockan 11-14 så är ni alla hjärtligt välkomna till vårt bokbord och vårat torgmöte på Sigmatorget.

Jag fick tillståndet sent på eftermiddagen, därmed denna sena info. All heder till polisen och deras snabba handläggning! Kom om ni har möjlighet, bjud med vänner och bekanta!

Bokbord kl. 11-14. Jag kommer att tala kl. 12.

Varmt välkomna!!!

Ann-Christine From Utterstedt, SD Västerås