Gott nytt år! - Sverigedemokraterna i Västerås

Gott nytt år!

Vi önskar alla Sverigevänner ett gott nytt år, 2014!

Vi ser med stor tillförsikt fram emot supervalåret som väntar oss. Ett stort arbete med exempelvis utbildning av kandidater, framtagande av ett kommunpolitiskt program, valkampanjer, medlemsträffar och naturligtvis mycket, mycket mer utmanar oss under nästkommande år. På valdagen ska vi se tillbaka på vår insats och vara stolta över vad vi lyckats åstadkomma. Vi ser mycket fram emot valvakan 2014!

Om vi nu, som sig bör, blickar tillbaka på det gångna året kan vi konstatera att mycket har hänt i vårt parti och i Västerås. En utveckling av partiet har skett och efter landsdagarna hördes många röster som sa att vi aldrig varit starkare!

Västerås har haft mycket skoj för oss: medlemsträffar med besök av bland andra Kent Ekeroth och Sven-Olof Sällström, medlemsträff i Ludvika där vi fick lyssna till Joakim Larsson, kandidatutbildning med besök av Mikael Jansson, adventsfika, julbord och visning av Sala silvergruva och mycket mer.

Och sist men inte minst: Vi hade äran att få besök av Jimmie Åkesson!

Vi har nu ett årsmöte att se fram emot och efter det är det full fart framåt för ett supervalår som sent ska glömmas!

Framåt, tillsammans!

/ SD Västerås